dimarts, 22 d’abril del 2014

RECOMANACIONS BLOGGERES!

Després de publicar el meu assaig sobre el llibre "Valor de Educar" de Fernando Savater, he decidit destacar alguns blogs que m'han agradat tanmateix com algunes entrades d'alguns companys que m'han aportat nous coneixements i dels quals he pogut extraure les meues propies conclusions. Aquestes entrades i blogs dels companys, m'han fet descobrir i apendre sobre els diferents aspectes que tracten els temes de l'assignatura.

En primer lloc, m'agradaria recomanar el blog del meu company Tomás Hernández Sols hi ha que pegar-li una mirada per a saber el temps que li dedica a aquesta assignatura. No hi ha cap dubte de que està realitzant un seguiment perfecte de l'assignatura. A més m'agradaria destacar la seua entrada sobre l'exposició de posters. Aquesta és una recopilació de tots els pósters realitzats pels companys la qual val la pena veure i recordar aquells posters que ens han aportat alguna cosa.

També m'agradaria destacar el blog de Victor Primo. En la meua opinió, exceptuant a Tomás, crec que és un dels blogs amb les entrades més diverses que hi ha en la Comunitat Edmov. En aquestes ens mostra el seu correcte seguiment de l'assignatura.

"Mi analisis de un fragmento de Mal de Escuela", és una entrada publicada per Manu Jimenez, on ens intenta explicar lo que li suposa per a ell eixe determinat fragment, posant de manifest als professors "color sepia" com els anomena el nostre company Manu. 

Aquestes són les meues recomanacions bloggeres. Done gràcies als companys per poder compartir amb tota la Comunitat Edmov les vostres publicacions dels vostres blogs.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada