dimecres, 23 d’abril del 2014

AUTOAVALUACIÓ

- Què estic aprenent?
- Què estic fent per aprendre?
- Què estic fent per a què a els demés aprenguen?
- De què m'esta servint què estic aprenent?

Així pues, arribant al tram final de l'assignatura, m'agradaria respondre a les preguntes plantejades per Victor al blog de l'assignatura Educació del Moviment.

En primer lloc, he de dir que en un principi, molts dels meus companys, incloguent-me en ells, no sabiem certament de que anava a tractar l'assignatura. He tractat per primera vegada amb un blog, la qual cosa no sabía concretament la seua utilitat i menys encara, fer un ús correcte d'ell. Aquest ha sigut un descobriment per a mi, perque m'ha ajudat a submergir-me en els coneixements dels meus companys i sobretot en el blog de la nostra comunitat edmov, Educació del Moviment, autor del qual es el nostre professor Victor. En el meu blog, he penjat les entrades amb un objectiu clar: compartir les meues opinions dels temes tractats en classe i complementar els coneixements dels meus companys sobre aquests.
També vaig pensar que és important exemplificar cadascuna d'aquestes, amb vídeos i imatges que puguen deixar les coses més clares als visitants del meu blog.

¿De què m'està servint tot el que estic aprenent? Aquesta última pregunta que ens planteja Victor, la inclouré en la conclusió de la meua autoavaluació. Doncs bè, en la meua opinió crec que tot lo anteriorment mencionat, ho realitzem amb l'objectiu d'APENDRE. Pot ser la forma en què estem duguent a terme aquesta assignatura no siga la mateixa dinàmica al que estem acostumbrats (en relació a les altres matèries). No obstant això, la qual cosa no significa que siga més o menys educatiu, sinò que és diferent. Aquest APRENENTATGE dependrà del nivell de implicacions de cadascú i cada company de la comunitat ha de decidir si putjar o no a l'últim tren que passa en direcció a l'APRENENTATGE.   Jo personalment crec que dec dedicar-li més temps al meu blog, i sobretot als dels meus companys, per a tindre una visió més àmplia sobre a els coneixements s'acompanya a l'assignatura, i així poder complementar la teoria explicada a classe. Per això vaig a intentar posar tota la meua dedicació a aquest blog, per a fer un millor seguiment de l'assignatura.

                                         
Educant en moviment...

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada