dimecres, 26 de març del 2014

EL VALOR DEL TEMPS

Vuic compartir amb vosaltres aquest vídeo on retracta la importància que té el temps en la nostra vida. El temps pasa a gran velocitat en les nostres vides. De vegades no som conscients del valor d'aquest i el que busque amb aquest video és que cadascú reflexione sobre la importància que vol donar-li al temps de la seua vida i com distribuir-lo.
El que esta clar, és que el temps pasa, i mai tornarà. Jo estic dispost a aprofitar el meu temps al màxim, sense malgastar-lo en aquelles coses que no obtinga cap aspecte positiu. I tu, estas dispost a aprofitar el teu?


2 comentaris:

  1. Aquest vídeo impacta molt, el veus i no pares de preguntar-te si estàs perdent el temps, si deuria d'estar fent unes coses i no altres, si el què faig és correcte o no, o si em servirà per al meu futur.... són qüestions molt important que ens ronden pel cap, que hi ha que tindre en compte... però hem de creure en nosaltres i no dubtar, si estàs fent alguna cosa no hi ha que qüestionar-se si és el correte, si ho fas, segur que és per a bé! El què vull dir realment és que no hem de frustrar-nos amb el temps, les coses es fan poc a poc i amb DESCANS, així el rendiment serà més eficient, almenys és el que pense jo!

    ResponElimina
  2. Correcte Manu, estic totalment d'acord amb tú. En el meu cas, moltes vegades m'he preguntat el que has dit anteriorment, si estaré fent lo correcte, si estaré perdent el temps, entre altres moltes qüestions que ens plantegem. En la meua reflexió volia plasmar els meus pensaments en referència al valor del temps, i es que aquest avança molt ràpid, i quan ens donem compte en algunes coses, de vegades és massa tard per a poder tornar enrere.

    ResponElimina